mythings.co.il

שאלה

מהי האחריות עבור מוצרים שאוחסנו לפרק זמן ארוך?
25/08/2012

תשובה



מדובר בסוגיה סבוכה, כיוון שמתן אחריות מלאה על מוצרים מאוכסנים דורשים הערכת שווי מדוייקת טרם האחסון, וכן הפחתת פגמים טבעיים שנוצרים כתוצאה מפגעי הזמן, בלא קשר לרמת האחסון.

לרוב, שירותי אחסון מגבילים אחריותם לפגמים נראים לעין שברור באופן חד משמעי כי נגרמו כתוצאה מרשלנות במהלך האחסון (שברים ברהיטים בגלל העברה במהלך אחסון, כתמי לחות ופטריה שברור שלא היו קיימים קודם לכן וכו'), ובמקרה זה תדרשו לחתום על הצהרה המפרטת את הפגמים של המוצרים המאוחסנים.

במקרים אחרים, ניתן בהחלט להרחיב את האחריות ואף לבטח את המוצרים, אולם צעדים אלו ידרשו בדרך כלל בדיקה מדוקדקדת יותר טרם האחסון, לעיתים תוך כדי שכירת שירותיו של שמאי רכוש.



v
Copyright © 2024 mythings.co.il כל הזכויות שמורות
אתר אחסון מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום האחסון
מחפשים חברה המתמחה באחסון דירות ? השאירו פרטים ותקבלו הצעות ומידע בהקדם
אנחנו עובדים עם חברות האחסון המובילות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!