mythings.co.il

מוצרי אריזה- המדריך השלם


החלטתם לעבור דירה, מזל טוב!  חיפשתם הרבה זמן דירה שתכיל את כל הציוד הרב שלכם. מה שלא חשבתם במהלך חיפוש הדירה החדשה הוא איך תארזו את הציוד הרב שלכם.

אל דאגה כיום ישנם מוצרי אריזה שיאפשרו לכם לארוז כל דבר בבית ובכל גודל. קודם כל תוכלו לפנות לסופרמרקט השכונתי ולקחת ממנו ארגזים קטנים שיתאימו בעיקר למוצרים הקטנים שלכם, כמו כלי המטבח, ספרים, מוצרים קטנים וכבדים שלא כדאי לארוז אותם עם מוצרים נוספים.

עבור החפצים הגדולים יותר תוכלו לבקש ארגזים גדולים במיוחד מחברת ההובלה. בארגזים אלו תוכלו לארוז גם מוצרי חשמל וגם בגדים רבים בארגז אחד.
מוצרי אריזה
מוצרי אריזה נוספים שחשובים למעבר הדירה הם ניילונים נצמדים גדולים בדיוק כמו הניילונים הנצמדים שמגיעים על גבי מוצרי חשמל או ריהוט חדש שאנחנו קונים.

ניילון זה שומר על רהיטים שבירים כמו מראות, תמונות או רהיטים גדולים כמו ספות, כורסאות, מקרר, תנור שאינכם רוצים שיתלכלכו או יפגעו במהלך מעבר הדירה. ניילון זה ניתן לרכוש בחניות עשה זאת בעצמך או לבקש מחברת ההובלה (שבד"כ מביאה אותו גם ביום המעבר).

עלות מוצרי אריזה אינה יקרה במיוחד, ארגזים מיוחדים וגדולים שלא ניתן להשיג דרך חברת ההובלה תוכלו לרכוש במחיר של 20-60 ₪ לארגז, תלוי במקום שתקנו אותו (יותר יקר בחנויות למוצרי בית ופחות יקר בשווקים וחנויות פרטיות), בגודל הארגז ובכמות.

אל תשכחו לקנות מסקינטייפ כל הארגזים גם הטובים ביותר לא שווים הרבה בלי מסקינטייפ. קנו את הסוג העמיד והחזק ביותר ולא את הסוג שעשוי מנייר ועלול להיקרע בזמן ההעברה.

חומרי אריזה - איך לארוז נכון?

יש בידכם את חומרי האריזה, כל הבית מלא בחפצים ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל, עם איזה חדר עם איזה חפץ? התחילו בכך שתערכו רשימה של החפצים הכי חשובים בבית, אלו שאתם משתמשים בהם הכי הרבה. למשל במטבח מספר הצלחות הדרוש לכם לתקופה הקרובה, הסירים, הסכו"ם וכו'. כך עברו מחדר לחדר והמשיכו ברשימה. כך תדעו מה עליכם להשאיר בחוץ כאשר את אורזים.

עכשיו כאשר אתם יודעים איזה חפצים יישארו בחוץ ואילו יש לארוז יהיה לכם קל יותר. התחילו בחפצים הקטנים עטפו את כל המוצרים השבירים בעיתון ובניילון הנצמד כדי שלא ישברו בזמן המעבר, את החפצים הקטנים תארגנו לפי קבוצות ותארזו כל קבוצה בארגז אחר כך שבזמן הפירוק יהיה לכם קל להתמצא. אל תשכחו לרשום על הארגזים מה יש בתוכם.

לאחר שתסיימו עם החפצים הקטנים עברו לחפצים הגדולים כמו רהיטים, כוננית, מדפים וכו'. עבור מוצרים אלו דרושים מוצרי אריזה טובים במיוחד מפני שהם אינם כמו הבגדים שאנחנו יכולים להכניס לארגז, הם חשופים במהלך ההובלה לכן חשוב לעטוף אותם היטב ולכסות כמה שיותר בניילון נצמד.

לאחר של הבית ארוז יבואו המובילים ויוסיפו את כל הדרוש לאריזה נוספת של חפציכם, כדי שיעברו שלמים לבית החדש.



12/08/2010    mythings.co.il


© זכויות יוצרים – מאמר זה מובא על ידי אתר mythings.co.il, הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים באתר. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם ו/או לשכפל ו/או להעתיק ו/או לפרסם ו/או להעביר מאמר זה, או חלקים ממנו, לאף גורם. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי המאמר יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם – פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר


Copyright © 2024 mythings.co.il כל הזכויות שמורות
אתר אחסון מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום האחסון
מחפשים חברה המתמחה במוצרי אריזה ? מלאו את הפרטים ותקבלו הצעות בהקדם
אנחנו עובדים עם חברות האחסון המובילות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!