mythings.co.il

שאלה

שלום. אנחנו שוקלים אחסון תכולת הדירה לתקופה ארוכה (נסיעה של שנתיים להשתלמות בארצות הברית), וברשותנו סט סלון מעץ מלא ואיכותי מאוד (מהוגני). רצינו לדעת מהם הצעדים החשובים כדי למנוע כל נזק אפשרי לעץ במשך האחסון.
09/08/2013

תשובה


עץ איכותי אכן מציג כמה וכמה אתגרים במקרה של אחסון דירות, אבל באמצעות הצמדות לכמה כללי יסוד פשוטים ניתן לשמור על הרהיטים מכל נזק שהוא. האויב הגדול ביותר של עץ מלא הוא שריטות, ולכן חשוב מאוד להגן על הרהיטים במהלך ההעברה, שהיא דווקא השלב הכי מסוכן בכל אחסון דירות (הרבה יותר משלב האחסון הפסיבי כשלעצמו).

הקפידו לעטוף את כל פני שטח הרהיטים בלפחות שתי שכבות של ניילון בועות ("פצפצים"), וכמובן השתמשו אך ורק בשירותי הובלה מקצועיים, מנוסים ומבוטחים. האחסון חייב להעשות במיקום יבש (כדאי להעדיף שירותים שמספקים גם ניטור לחות וטמפרטורה, כאשר הלחות היחסית עדיף שתהיה פחות מ20% והטמפרטורה צריכה להיות מתחת ל-25 מעלות צלסיוס בכל שעות היממה), והקפידו להגן על העץ מפני שמש.

מרבית הנזקים לעץ מחייבים גם חשיפה לחמצן, לכן עטיפה הדוקה בכמה שכבות של ניילון נצמד תעזור מאוד למנוע נזקים חמצוניים. לבסוף, לכל מקרה שלא יבוא, בטחו את הרהיטים לכל תקופת האחסון. נסיעה טובה.



v
Copyright © 2024 mythings.co.il כל הזכויות שמורות
אתר אחסון מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום האחסון
מחפשים חברה המתמחה באחסון דירות ? השאירו פרטים ותקבלו הצעות ומידע בהקדם
אנחנו עובדים עם חברות האחסון המובילות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!